dilluns, 15 de desembre del 2008

Molt agraït

Vull aprofitar aquest post per donar-vos les gràcies a tots els que viguéreu a la presentació, que en fóreu molts. Més persones que cadires, caram! No sé quants seríem, però de segur que ens acostàrem al centenar. Moltes gràcies, moltes gràcies a tots, a la família, als amic, als companys de la colla "bicicletera", als coneguts, als saludats, als desconeguts..., a tots.

Gràcies a Joan Ramon, a Gustau i a Xavier, per aquells parlaments de luxe que en algun moment aconseguiren enrojolar-me. (Una mica exagerats, no?).

Gràcies a qui es desplaçàreu tans quilòmetres per assistir-hi. Gràcies als amics blogaires Emili, Kirikú, Marta, Ricard i Urbà que m'honoraren amb la seua presència i (que llevat del cas de Ricard que va venir d'incògnit, supose que per timidesa), em donaren el gust de poder conversar (almenys una miqueta) amb ells.

En fi gràcies a tots haver-me acompanyat i haver-ho fet d'aquella manera tan grata.


PS: Lamente no poder posar ara cap foto. N'hi ha, però jo no en tinc ara cap.

1 comentari:

Lletra ha dit...

Ho sent, amic Tobies, però m'acabe d'assabentar ara mateix i perquè he entrat al bloc. Estigues ben segur que hi hauria estat. Enhorabona!!!!